Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ella-Art Elżbieta Kina
Mahatmy Gandhiego 8/39

02-645 Warszawa


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Uwaga! Książkę możesz zwrócić pod warunkiem, że nie została zerwana folia zabezpieczająca. Książka jest zbiorem instrukcji chronionych prawami autorskimi, po zdjęciu folii, będzie traktowana jako używana. Książki z autografem autora na życzenie zamawiającego nie podlegają zwrotowi.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Ella-Art Elżbieta Kina
Mahatmy Gandhiego 8/39

02-645 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pliki cyfrowe nie podlegają zwrotowi.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl